Wednesday, November 29, 2006

Живот

Точно когато си мислех, че всичко е добре, че всичко е отминало и забравено.Точно тогава дойде и злото.Понякога си мисля, че има Господ.Има го, но не е както си го представят всички.Той вижда хората когато са щастливи и им причинява зли неща.


Може би просто следи за равновесието в живота, но според мен е гаден тип.


Преди се чуствах така:






Вярно не бях щастлив, но може да се каже, че бях добре.

Но само един разговор беше нужен за да се почуствам така:





Странно нещо е живота.

3 comments:

Ivaylo said...

Тъжно, твърде много хора около мен ги спохожда същата участ напоследък. Не знам какво точно се е случило, но се надявам слънцето отново да изгрее на твоя небосклон възможно най-скоро.

ratm said...

Сега поне зная точно къде е брегът, само ми трябва време да го достигна.

Satany said...

Разбирам те,понякога само една дума може да те накара да се почувстваш ненужен и глупав.И точно още една дума да ти върне вярата във всичко най-хубаво.