Wednesday, December 13, 2006

With or Without You

Сега разбрах какъв глупак съм бил.
Опитах да ви покажа една песен от концерт на U2.
Рязах го от концерта, разпитвах къде мога да кача файла и как да го кача за да може да се гледа без да се сваля, правих си един час акаунд в youtube, качих го и дадох на търсене песента.Изкара ми същият клип от няколко различни хора качван.Абе смотана работа стана, но все пак ще ви покажа това нещо.
За клипа какво да кажа.Може би едно от най-добрите неща които съм гледал.Всеки път когато го гледам направо настръхвам.Всеки път когато видя как се радва това момиче ми се насълзяват очите от радост.Никога не съм си и представял, че може да се радвам толкова много за човек който дори и не познавам.
Е дойде и времето да споделя това и с вас, надявам се да ви хареса.
Невероятно е.

No comments: