Tuesday, July 24, 2007

Връх Конгур

Преди две седмици бях до връх Конгур на почивка малко и да си поснимам, но поради голямото ми зарибяване по сериала
Battlestar Galactica бях забравил да кача снимките и ето ги сега.
Мястото е близко, пък и има хижа в която си гледат разни животинки, храната не е скъпа и има доста място където може да си излегнех, дори и шезлонги имаше, което в хижа не го бях виждал.

Опитах се да снимам някакви петли, но за съжаление при всеки мой опит да приближа фотоапарата кокошките ме нападаха и трябваше да снимам през мрежата.



Зайците бягаха доста и беше почти невъзможно да ги снимам.



Добре, че имаше две малки момичета да ни покажат, че в храстите се бяха скрили малки зайчета, а те лесно се хващаха.




Също и гълъби гледаха, но като отидох да ги снимам и започнаха да буйстват в клетката, явно си мислеха, че ще им дам храна.
След около 3-5 минути разбраха каква е истината и се успокоиха.




Хапнахме, пийнахме и след малко почивка тръгнахме да видя върха на планината.
Не успяхме да стигнем чак до горе, но поне излезнахме на голо, където се откри доста красива гледка.





Зумнах малко да видя и Петрич, но той се намира точно до планината и от там където гледах се вижда само половината.



Една от целите на отиването бе и да разуча как стоят нещата с боровинките.
Трябваше да ходя за един месец на бране, имало голяма далавера.
Миналата година хората изкарвали по 100лв на ден, но за съжаление тази година боровинките бяха три пъти по-малко, а берачите три пъти повече.
Има доста хора от други градове, които са дошли тук само за това.
Пък и точно тия дни с тези рекордни жега, аз от вкъши не мога да излезна, а да отида там да бера на тая жега и дума да не става.



На връщане видяхме и няколко малки хижи на ловджии.


No comments: