Sunday, November 4, 2007

Eureka - Еврика

Дали заради болеста или защото не успях да си купя нов компютър този месец, последните няколко дни не съм в добро настроение. Само едно нещо успя да ми подобри настроението, а именно втория сезон на Eureka.

Резюме : След края на Втората световна война Айнщайн убеждава президента Хари Труман, че бъдещето е в ръцете на учените, а не на войниците и в резултат е създаден свръх-секретен град, наречен Еврика, където да живеят и творят най-големите мислители на нацията. Създадена е идилична атмосфера за работа и отмора на гениалните учени и техните семейства. Създаден е град, наречен Еврика, който не присъства на никоя карта или поне не на тези без гриф "Строго секретно". Град, чиито жители са "отговорни" за всяко по-сериозно откритие в света за последните 50 години.


Идеята да не е свързана всяка серия със следващата е добър избор. Повече ми харесва отколкото да гледаш как някакви пичове се измъкват от разни затвори или острови 50 серии поред.
Общо взето за момента само този сериал е в състояние да ме измъкне от реалния свят.

2 comments:

VladoMS said...

Звучи интересно. Ще му дам шанс :)

Satany said...

Фу,а аз като един от многото идиоти гледам вече година,как едни катили се борят за "оцеляване" на остров,на майната си.Ша взема да си променя навиците,най-сетне и ще гледам някоя серийка на туй нящо!Мерси за инфото.