Monday, January 12, 2009

FUN SPAM

С голямо удоволствие преглеждам спам писмата в пощата си. Има много добри идеи, но за да се хванеш на повечето трябва да си пълен олигофрен. Ето последното което си харесах. Явно са го сложили в някакъв онлайн сайт за превод и затова трудно се разбира.

paste:
Аз съм г-н Pell Gordon От Harlsden, северозападната част на Лондон, тук в Англия. Аз работя за Natwest банка Corporation Лондон. Пиша ти от моя офис, който ще бъде от огромна полза и за двете ни. В моя отдел, в качеството си на помощник мениджър Велика Лондон Регионална служба, открих изоставена сумата от $ 12,5 милиона САЩ долари (дванадесет милиона петстотин хиляди долари Usa) в сметката, която принадлежи към един от нашите чуждестранни клиенти Късна Mr.Thompson Морисън американски гражданин , които за съжаление загубили живота си в самолетна катастрофа на Аляска Airlines полет 261, който забил 31 януари 2000 г., включително и на жена си и само дъщеря.
Изборът на контакт с теб е aroused от географски характер на мястото, където живеете, особено благодарение на sensivity на сделката и поверителността тук. Сега нашата банка е чакам някой от роднините да дойда-нагоре за вземането, но никой не е направил това. Аз лично до момента е неуспешна в намирането на роднините за 2 години сега, искам вашето съгласие да представи Вас като близките роднини / Уил бенефициер за починалия, така че приходите от тази сметка на стойност 12,5 милиона долара може да се обърне към вас.
Това ще бъдат изразходвани или споделя в тези проценти, 60% за мен и 40% за вас. Имам осигурени всички необходими правни документи, които могат да бъдат използвани за резервно копие на това твърдение ще се падат. Всичко, което е необходимо е да се FILLIN вашите имена на документите и узаконявам него в съда тук, за да докаже като законните бенефициента. Всичко, което изисква сега е вашият честен сътрудничество, поверителност и доверие да се даде възможност да видим тази сделка чрез. Гарантирам ви, че това ще бъде изпълнено в рамките на правен режим, който ще ви
предпази от всяко нарушение на закона.
Моля, дайте ми следното, като имаме 7 дни да тече през него. Това е много СПЕШНО моля.

1. Пълно име.
2. Вашият Директен мобилен номер.
3. Вашият адрес за контакт.
4. Занимание
5. Дата на раждане

Като отиде през методическо търсене, реших да се свържем с вас с надеждата, че ще намерите това предложение интересно. Моля за Вашето потвърждение на това съобщение и се посочва интереса ви, ще ви предостави повече информация. Се стремим да ми кажете Вашето решение, а не да ме чака.

2 comments:

Anonymous said...

Хахаха :D
"а не да ме чака" ме довърши. Да живее автопреводачът!

Satany said...

Като махнем автопреводача,писмото първо ме озадачи,после ме смая,а на края ме разсмя.Егати,а аз си трия спама без да го чета...