Интернетът във фирмата ни е към БТК последните две години. Няколко пъти съм имал разправии с тях и вече си мислех, че зная как да ги прелъжа да дойдат да оправят нета.
Минах през редовните въпроси:
- Рестартирахте ли модема?
- Да, рестартирах го, не помогна.
- Светят ли лампичките.
- Дааа, всичко си е ОК.
- А рутера?
- И с него пробвах, никакъв успех.
След като провериха ми казаха, че могат да изпратят хора в 15:00, което ми се стори доста странно при положение, че беше 09:00 часа. След още няколко минути разправии им дадох един от настървените ми шефове да се пробва с тях.
Последва една лекция как ние сме фирма, която работи главно през интернет и за нас е недопума липсата му. Попита я за името но, тя отказа да си го даде. Като последва култовия въпрос към служетелката на БТК:
"Вие да не сте от клуба на анонимните алкохолици?"
при което последваха пак същите отговори, че ще дойдат да го оправят чак в 15:00ч.
След отказа на служителката да даде някакви контакти на шефовете се отказахме.
За капак на всичко след около половин час ни прекъснаха телефоните, изключиха си техните да не им се обаждаме повече и си решиха проблема.
Така с подобни мизерии изкарахме още два дни и днес слава богу сме на друг интернет доставчик.
П.С. - тази снимка не е случайна :)
Tuesday, July 28, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
7 comments:
Ба*ти Тъпата Компания
мдаа, много са зле - последния път като си плащах вивателската сметка, се опитаха да ме зарибяват за интернет с идиотския довод "Неограничен месечен трафик" - wtf??
забравят, че сме 2009 а не 1999..
Ауууу ми сега к'во ш'ъ правим ?
А сега сериозно.Ако искаш нон стоп интернет и с гарантирана скорост просто трябва да се плаща малко повече.Да кажем 3 пъти върху цената която плащаш в момента.Готови ли сте да платите ? Вероятно не.
Просто трябва да свикнете.И там са същите "специалисти" като на всякъде.Даже мога да се хвана на бас, че сте набори с въпросната личност от БТК. Как познах ли ? Ами вие сте от новото поколение където иска всичко сега и веднага, а неее за вчера беше и всички са им задължени.
БТК са абсолютни мизерници, имахме същия проблем на работа. Плащат от фирмата някакви дебели сметки за интернет, защото сме с много компютри, с огромен сървър и работата ни зависи изцяло от връзката, при което интернетът беше абсолютно слаб и смешен и вечно имахме проблеми. Минахме на местна кабеларка и няма повече проблеми.
Ако половината от парите за реклама ги влагаха в подобряване на услугата си, може би нещата нямаше да са чак толкова зле, ама...
И един съвет.
Гледайте да не прекъснете разговора, че при ново обаждане се включва друг оператор и всичко започва отначало.
Аз пък съм доволен... Явно съм късметлия! :-)
Ползвам от една година (май толкова стана...) ADSL у дома и нито веднъж не ми е прекъснал или връзката ми е била гадна. Вярно, не е бърза, но аз го ползвам за браузване, поща, АйАиКю. За гледане на филми нямам време, но тегля торентите с около 1,2 ΜΒ/s.
С БТК обаче съм имал проблеми в предната фирма, в която работех - супер некомпетентни и неучтиви. Вместо да си свършат работата те карат да ги смениш като доставчик (по скоро се принуждаваш)!
До анонимния от 28-ми юли:
Комунизма си отиде преди има-няма едно поколение и вече трябва да се работи по малко по-различен начин. И точно поради тази причина аз се хващам на бас, че въпросната личност е точно от вашето поколение. И още нещо, никъде не се казва, че за да имаш интернет трябва да платиш по-висока цена. След като плащаш дадена услуга трябва да си я получиш. И не утре или след n на брой дни, а точно сега, защото наистина са ти задължени. Това на вашето поколение трябва да ви стане ясно колкото се може по-скоро. Или си взимайте пенсийката и дайте път на следващото поколение!
Post a Comment