Monday, October 12, 2009

AF-S Nikkor 50mm f/1.4G

От няколко дни на Д40-ката ми съм сложил това обективче. Сигурно изглежда малко странно на това тяло, но за ново тяло парите не стигнаха. За нощните снимки ISO-то ми е малко, но е резачка.
Естествено трябва ми малко време докато свикна с техниката и дължината на обектива.
Опитах се да снимам едни котки, но не ми се залягаше по земята да се цапам и пробвах без да гледам през визьора да насочвам. Само, че още не бях свикнал с дължината му и 90% от снимките не успях да уцеля нищо. Ето една в която съм умерил горе долу котарака, остротата не е на ниво но е важно да се види какво красиво боке има.
Само съм я светнал малко, защото се бях престарал с тъмнината.



Ето една, която нищо не е пипано и мисля, че не се и нуждае от обработка.




За сега това. Опитите за съвършенство продължават.

No comments: