Thursday, November 5, 2009

Nikon 50mm f/1.4 AF-D в гората

Преди около две седмици, когато още не беше още толкова студено бях с приятели да пробвам как се държи новата ми придобивка в гората.

Естествено преди това си направих редовната сесия на домашните ми котараци.








Но да оставим за момента на страна любимците ми и да видим как се държи това обективче в гората. Захласнах се доста по бокето и затова всички снимки са на 1.4 бленда :)



Пътят беше перфектен....



....макар, че имаше и охрана :)



Една чешма за цвят.



Една симпатична жинка от кестен.



При нас в Петрич има доста кестени и естествено доста берачи на кестени от ромски произход. Ето как изглежда като минеш след тях.



Не знам точно каква е тази гъба, но за снимка е перфектна.



За една разходка толкова. Сега се сетих, че рекичката от миналия пост е от тази разходка. Нея толкова я харесах, че съм я сложил на домашния компютър на десктопа.

3 comments:

hdm said...

гъбата е "Пърхутка"

Andrey Rusev said...

гъбата прилича на теб! :) и аз имам снимки на гъби в моя блог, които приличат на мен!

сега остава да се запознаеш с Иван Ралчев, защото той е ужасно голям фен на 95% блърнати снимки, демек работи с подобен обектив като твоя!

;)

DreamDragon said...

Поздравления за новата придобивка! Чудесно боке и много приятни цветове. Ще чакаме още снимки ;)

Поздрави!
Гери