Saturday, February 24, 2007

Сън ли бе или лъжа?

Днес сънувах много интересен сън.
Събуждат ме една сутрин с новината, че ще се женя.
Още по-интересно е че сватбата е същият ден.
За половин час къщата ни се напълни с много хора, половината от които дори на познавам.Булката беше симпатично момиче, както се казва не бих и отказал, но имах един проблем, много неочаквано ми дойде тази новина.Обикновено бих се притеснявал доста в подобен случай, но този път бях доста спокоен, което ми се стори доста интересно(може би съм бил вече пият, губят ми се някои неща от сънят).Всичко вървеше доста объркано, когато започна сватбата обаче се включи алармата на гсм-а и се събудих, както винаги точно когато най-малко очакваш.
Интересното беше, че не зная дали ми хареса или не този сън.
Не мога да кажа, че бях изплашил като се събудих, но и не мога да кажа, че исках да продължа да сънувам, ако имах възможност.

No comments: