Saturday, February 3, 2007

Blood Diamond


Буквално преди секунди гледах филма и може да се каже, че останах доволен.
Гледам филмите с голямо закъснение, но това е защото съм един от главните ъплоудъри на локалният ни тракер и съм си изградил система която да компенсира малкият ми хард диск.Качвам филм и след месец когато са го свалили достатъчно хора или са загубили интерес, изглеждам филма и го изтривам.Винаги има какво да гледам, но е с закъснение.
Да се върнем на филма.
Може би поредният холивудски филм в който важен е емоционалния заряд, а не изненадата в зрителя.Актьорите според мен се справиха много добре, но малко ме подразни факта, че повечето африканци бяха някакви рап фенове.
Два пъти заспивах на филма, но това е защото последно време нямам много часове сън и заради дължината на филма.Още не мога да свикна да гледам филми над два часа.
На мен лично филма ми хареса, препоръчвам го на всички които не са го гледали още(чудно дали има някой по закъсал от мен).

No comments: