Wednesday, January 31, 2007

Перфектната вечеря

Фен съм на кулинарните предавания.
Преди месец и нещо забелязах перфектното предаване за мен.
Казва се Перфектната вечеря, излъчват го по GTV всеки делничен ден от 18:15, но аз го гледам вечер от 01:45.
Предаването представлява състезение между 4 играча, които всеки един от тях трябва да направи вечеря за останалите трима.Дават им по 150 лева за да направят вечерята, победителят се избира с оценяване от участниците в играта, всеки срещу всеки, което е малко гадно.В началото хората даваха добри оценки на своите съперници, но след третата седмица си показаха българското в себе си и започнаха с неоснователно ниските оценки.Всяка седмица хората са различни.
Като цяло идеята ми харесва, но никога не бих учасвал в това предаване.
Много съм капризен, а там трябва да ядеш всякакви работи.
И мога да готвя колкото да не умра от глад.

Както пише в сайта:
Всяка седмица четирима непознати приемат едно предизвикателство...
Всеки петък най-добрият печели 1000 лв...

Повече инфо сайта на Перфектната вечеря

No comments: