Friday, March 9, 2007

Тракери

Последно време доста интересни неща се случват с бг тракерите.
Арената по принцип си е най-добре подържаният тракер.Те първи направиха тракер в България, имат най-много юзъри, първи си преместиха хостинга в чужбина(което ги направи безсмъртни).За разлика от другите тракери в Арената е забранено качването на произведения от български автори, което за мен е добра идея.Има и неща които не ми харесват като лошо поднесената информация за торентите и голямата прецаквация която направиха, а именно разрешаването на качване на филми в "rar" формат, но за това си има Замундата.Последно време само тракера на Замунда го преглеждам целият.Доста е подредено всичко и няма от какво да се оплаквам.
За тракера на дата.бг мога само да се радвам, че го затвориха.
Имаше доста торенти, но доста от тях бяха пълен боклук.Това е защото сайта нямаше никакви правила.Почти всеки можеше да качва торенти и към края даже видях един торент без име.Този сайт беше гавра.
Тракера на бол.бг не мога да го обсъждам, защото за мен той беше нещо като копие на замундата и само ще си изгубите времето, ако следите и него.
За Мастера мога само да съжалявам, че го затвориха, защото там имаше доста неща които липсваха в другите тракери.
Sab.bz не съм го пускал от цяла година.Прекалено малко юзъри и качват само двд концерти, на които не съм голям фен.

Общо взето май тракерите се развиват добре.

No comments: