Sunday, March 11, 2007

Интересна седмица

Седмицата започна много добре.
Сдобих се с билет за концерта на Iron Maiden в България.
Струваше само 30 лева.
Направих си много добри снимки, които после поради лош късмет изтрих.
Загубих два дни да търся начин да ги върна, но не открих.
Цяла седмица търсих някой от моя курс на който да дам студентската си книжка да ми я заверят(при нас се събират на куп и се заверяват), но за съжаление не успях.
Предложиха ми работа за лятото на някакви разкопки.Сега чакам да разбера малко повече за работата, но мисля, че ще е добра, пък и ще си поснимам през свободното ми време.
В сряда Милан се класира за рекорден 5-ти пореден път на четвъртфинал за Шампионската лига.
А днес изпуснах за първи път дербито на Милано от както съм фен на Милан.
От кабелната бяха прекалено глупави и не успяха да го пуснат, а интернета ми прекъсна точно от започването на мача до неговият край и не успях да го гледам онлайн.Може би и затова моят отбор загуби.

Интересна седмица, не мога да се оплача.
Но като цяло отново имаше равновесие в добрите и лошите моменти.

No comments: