Днес изгледах поредният старт на Формула 1.
Не съм гледал толкова много състезания от както Хакинен се отказа, просто не виждах да има някаква драма. Но тази година нещата се промениха. Четири пилота се борят за първото място и никой не смята да се отказва. Аз лично съм за Маса, като фен на Ферари, пък и Райконен никога не съм го харесвал. Ако бях шеф на Ферари, веднага бих го заменил с Ник Хайдфелд.
Днешното състезание почти нямаше катастрофи, но пак беше доста интересно. Жалко, че Райконен още не е разбрал ролята си на втори пилот, получава се нещо като Алонсо в Макларън, просто и двамата правят много грешки за разлика от своите по-млади и по-неопитни съотборници.
Силно се надявам Маса да стане шампион, но досега Хамилтън заслужава най-много първото място.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
Първо, браво, че си се насочил отново към Ф1 :) Сега пък се чудя как си бил за Хакинен, а сега си за Ферари... защото нали си спрял да гледаш, след като Хакинен се е отказал?
Второ, чудя се как хората решават, че Хамилтън най-много заслужавал титлата, не само ти в частност, а доста фенове. И знам отговора - защото хората винаги симпатизират на новаците. Но това просто не им дава качествата. Ето например вчера беше едва първото изпреварване, което Хамилтън е направил на пистата. С едно изпреварване не се става шампион. Още повече, не мисля, че техническите проблеми на Алонсо са грешки.
Благодаря за вниманието и за отделеното пространство на блога. Трябва и аз да драсна някой ред :)
Не си ме разбрала за Хакинен.
Аз винаги съм си бил за Ферари, но след като Хакинен се отказа след това нямаше конкуренция и не ми беше интересно.
Най-лошото във формулата е, че при изравнени коли, първият почти винаги печели. Може би и затова на Хамилтън не му се е налагало да изпреварва, както и на Маса, де:)
А за техническите проблеми на Алонсо, сигурно сам си е виновен, все пак той участва доста в настойките на колата. Хамилтън е със същата кола и няма никакви проблеми. Пък и десетките излизания от пистата не мисля, че са поради технически проблем.
Но все пак си доста по-навътре в нещата и би трябвало да си права.
И аз усетих, че нещо не доразбрах за Хакинен... Та, за късмета, това, което съм научила досега от толкова гледане на Ф1, е, че има огромна роля в този спорт. Просто болидите са невероятно крехко нещо, за да достигат тази скорост, гледала съм двигател от Ф1, който има такива мънички и крехки бутала, че ти изглежда като играчка... затова и никога не знаеш кога ще се повреди нещо, всичко е до късмет, както на Шумахер му гръмна двигател в Япония. Тези неща, уви, не зависят от настройките.
Post a Comment