Saturday, April 21, 2007

21-ви Април

Днес може да се каже, че е добър ден.
Започна световното по снукър, което очаквах с голям интерес.
Обикновено съм фен на един човек или отбор, но в снукъра много ме радват трима пича.
Най-много се кефя на Шон Мърфи, който ако спечели световното ще успее да се качи на първо място в класирането.Ще викам също и за китаеца Динг и човекът с най-много успехи в този спорт Стивън Хендри.
Късно вечерта трябва да започнат и плейофите на NBA, събитие което чакам от много време, заради класирането на любимият ми отбор Юта. Поради смяна на поколенията в отбора имаше няколко слаби сезона, но тази година отборът им е един от най-добрите и се надявам да стигнат доста напред.

Днес също така ставам на 23 години ;)

2 comments:

Vera said...

Еее, как така съм пропуснала... Но макар и със закъснение - Честит рожден ден! С пожелания за много здраве и късмет, усмихнати и приятно споделени моменти, много любов и, разбира се, все по-сполучливи снимки :)

Essme said...

Ооооо и аз съм фен на снукъра!!! За баскета няма да коментирам дори. Искам си Финииииииииииикс от времето със Сър Чарлз!:)