Saturday, April 28, 2007

"Water"

Сега гледам предаването "Полет над нощта" и гости са хората, които ще ни представят на Евровизия, музикантите Елица Тодорова и Стоян Янкулов.
Първият път като чух песента "Вода" не бях много доволен.Не обичам много народната музика и сметнах, че сме направили лош избор, но след многото въртене по всички телевизии се заслушах и ми хареса.
Според мен песента е перфектна за участието ни на Евровизия, само се надявам да направят добра хореография и шоу, защото и това е от голямо значение.
Миналата година имахме добра песен, но слабата хореография ни прецака.
Досега не съм чул нито една лоша дума за песента и се надявам на голям успех.
Жалко, че полуфиналите са на 10-ти май, точно на абсолвентската ми вечер и няма да мога да ги гледам, но ако финала е на 12-ти и съм сигурен, че ще се класират за него.
Пък и тези двамцата са големи сладури.Утре ще си гледам и в "Нощни Птици" по Канал 1.

2 comments:

Vera said...

Аз също не слушам народна музика, но трябва да призная, че в съвременен аранжимент звучи много добре. Гледах ги тези двамата още на българската Евровизия и що се отнася до сценично поведение много добре се представиха. Песента ме грабна още от първия път, когато я чух. Пък е много подходяща с оглед на това, че в Евровизия все търсят фолклорното звучене на дадена нация, така че би трябвало тази песен да има по-голям шанс от миналогодишната. На мен пък миналогодишната изобщо не ми хареса, тая Марияна ли беше, каква беше имаше хубав и силен глас, обаче композитора на песента беше за трепане, на места си звучеше откровено фалшиво. А и Азис да ни представя... да си имаме уважението.

Вещица в чужбина said...

Аз обичам автентичния фолклор и не ми допада много такива обработки. Дано, обаче тези , които ще гласуват да не мислят като мен, понеже наистина ми се иска поне да минем на финал.