Friday, April 27, 2007

Два часа изгубено време

Вчера ми се прецака Internet Explorer-a.
Като искам да сваля някой файл(предимно торент файлове свалям с него) стига до 99% и спира.Разпитах тук-там и никой не каза как може да го оправя, а пък аз съм си доволен от IE и не искам да го заменя с друг браузър.
Пробвах да си кача IE 7.
Свалих си две версии.
След като инсталирах едната ми прекъсна интернета.
Даде някаква грешка и всичко спря.
След като я махнах всичко си се оправи.
Пробвах втората, имаше много интересна инсталация.Някой я беше направил да инсталацията да си действа сама.Само я пускаш и тя сама си натиска бутона "next".
Като завърши инсталацията поиска рестарт и след него даваша грешка на Windows Explorer-a.След половин час мислене как да махна без да преинсталирам всичко, намерих от къде да я махна и след като и тя изчезна от компа ми всички грешки се оправиха.И ако до няколко дни някой не помогне със добър съвет, ще трябва да се прехвърля на операта или гадната лисица.
И след два часа мъки стигнат до там от където тръгнах.
Явно от Майкрософт имат за цел да правят само боклуци.

2 comments:

Vera said...

Защо намираш FireFox за гаден? Аз съм с него от близо 3 години вече и съм много доволна от този браузър. Първоначално наистина ми се стори невероятно ламерски на вид и доста примитивен, но в интерес на истината е много полезен, дори и ако става дума само за табовете, тоест в един прозорец да си отваряш няколко сайта. Да не говорим, че IE си е доста бъгаво нещо, а един приятел, който се занимава с програмиране, ми беше казал, че това е браузърът, който крещи с цяло гърло: Елате вируси, обичам ви!

Иначе аз подобен проблем съм имала със свалянето на файлове от Скайп, ей така си стои на 100% и не приключва свалянето. Имах проблеми и с програмката за сваляне на IE в далечното минало, но там пък свалянето се прекъсваше посредата и файловете се запазваха до половината. Откакто ползвам лисичката, нямам никакви проблеми, много е добра.

puzzle said...

Opera е истината... И за торенти става.