Saturday, October 6, 2007

Movie Week

Тази седмица бях болен и имах възможност да изгледам повечето филми, които се бяха натрупали в компютъра ми.

Започнах с 1408. Много добър трилър по роман на Стивън Кинг. Очаквано добра игра на Джон Кюсак и Самюъл Джаксън, което помогна филмът да е най-добрият, който гледах тази седмица.

Въпреки голямата оценка на Donnie Darko , изтърпях филма точно до 60-тата минута. Просто не успях да изтърпя да гледам как на някакъв пич му се превижда демоничен заек и му казва, че светът ще свърши след 28 дни, 6 часа, 42 минути и 12 секунди.

Чудно как досега не бях гледал Unbreakable, но поправих тази грешка. Филма не е от най-добрите, но идеята му ми хареса и не заспах през целият
филм, което рядко ми се случва.

Изгледах и The Reaping с надеждата, че не е поредния нов хорър филм в който те плащат само със силни звуци и бях прав. Но все пак е доста назад в класацията ми за ужаси.

Най-после излезна двд рип на Shrek the Third , който очаквах с голям интерес. Имаше доста добри лафове, но отстъпва от първите две части. Все пак, ако сте фен на Шрек не бива да го изпускате.

Последният филм, който изгледах беше Transformers. Като стар фен на Beast Wars имах големи очаквания и дори останах доволен. Не виждам как по-добре бих могъл да направя този филм. Доволно ефекти, доволно драма.

Сега ми остава само да дочакам двд рип на Pirates of the Caribbean: At World's End .

No comments: