Sunday, January 21, 2007

Първи впечатления от ЕС

Първите промени които забелязах бяха в цените на доста храни.
Мен лично ме засегнаха цените на закуските.
Повечето цени на закуски скочиха с по 10ст, което ми се струва в рамките на допустимото, но видях и доста смешни цени.
Примери:
Средна пица от 1.80лв на 2.50лв
Малка пица от 70ст на 1лв.
И почти всички тостери с 30ст увеличение
Естествено имаше и добри страни.
Тук сме близо до границата и имам приятели митничари.
Казват, че от 1 януари има голям наплив на цигани които напускат България.
Добре ще е да се поразчистят малко от тук, пък в чужбина да им мислят.

Други промени не съм видял.

1 comment:

Вещица в чужбина said...

ЕС споед мен ще ни донесе повече трудности. Най- тъжно ми е за АЕЦ, ама какво да се направи. Иначе ценичките скачат като зайченцето бяло , ама заплатките са се закотвили здравата на дъното.