Monday, January 15, 2007

Милена

Вечерта гледах предаването "Полет над нощта" и гост беше певицата Милена.
Беше уникално предаване. Бяха го направили като пиано бар и тя изпя няколко стари парчета.Чакал съм до 3 вечерта да свърши предаването при положение, че в 4:30 трябва да ставам да си хвана влака за Благоевград. През цялото време бях като хипнотизиран.

Като съм тръгнал да се хваля да продължа.
Днес във влака Петрич - Благоевград минах само с 50ст, което е направо смешно, при положение, че рейса е 6 лева, а дори таксито ми от гарата до вкъщи е 2 лева.
Все още живеем в Абсурдистан.

Сега ми пожелайте късмет на изпита, защото и без това само на него ще разчитам.

//едит
Който ми пожелал късмет да си казва, че имам да го черпя.
Изпита е взет и то само на късмет.

2 comments:

Вещица в чужбина said...

И аз гледах предаването. Когато пя РОбърт си спомних, че на тази песен си мислих за първото си гадже преди да ми стане токаво...Понеже не съм се влюбвала от много време ми стана криво, че няма за кого да си мисля точно сега.
...и после тя каза как тогава са били други времена и ми стана много тъжно, все едно съм изживяла целия си живот докато се е въртял някоя нейна песен

ratm said...

Да и при мен леко на депресия ме избива тая песен.
Добре, че е са тая.
Сега търся из нета тази песен дето пя с някаква група "ЕРА", но успех нулев.