Thursday, January 10, 2008

Експеримент - версия 3


Всяка година точно на Бъдни вечер има обичай в който трябва да сложиш първата хапка от питката под възглавницата си и каквото сънуваш ще се сбъдне. Преди три години една позната ме светна, че когато сложиш малко хляб в леглото си винаги сънуваш и от тогава правя този експеримент точно на Коледа. Първата година изкарах 14 поредни вечери със сънища. Втората година се отказах след осмия сън поради много брутален кошмар, а тази година изкарах до тази вечер. Това ми е рекорда за сега, 16 поредни вечери в които да сънувам, при положение, че не сънувам много. След няколко дни почивка мисля да започна отново, не е нищо особено, просто трябва да имаше малко хляб в леглото, най-добре да е под възглавницата за да не се изгуби. Може да го сменяте през определено време, това не е проблем. Има значение и вашето настроение. Дори има значение какви филми гледате, затова спрях ужасите през този период. Ще се радвам и ако някой друг опита този номер и да сподели резултатите.

Лек ден и приятни сънища :)

5 comments:

Вещица в чужбина said...

Започвам от тази вечер и утре ще разказвам!

Сладки сънища и на теб.

Anonymous said...

Мисля, че сънуването ти е свързано с подсъзнателната ти нагласа, че щом има хляб под възглавницата, непременно трябва да сънуваш. :)
Това може да се провери, ако някой тайно ти свие коматчето преди да си легнеш ;) ама наистина тайно ;)

иначе: розови сънища ти желая :)

Anonymous said...

Може, но по принцип сънуването не е пожелание. Не може да си легнеш с нагласата да сънуваш нещо.
Ще пробвам да сложа нещо друго вместо хляб да видим дали ще има ефект.

Топблог said...

Вярно е това според мен ....или поне по спомените ми ....на времето Баба ми ми казваше да не ям в леглото ,защото после ако паднат трохи ще сънувам кошмари :)
така че нищо чудно че сънуваш яко :))

Vera said...

Аз пък знам, че като има трохи в леглото, сънуваш змии. Аз си сънувам змии редовно и без да имам трохи в леглото :) А иначе знам друг трик, който е изпробван. Вечерта преди да си легнеш, си намисляш какво искаш да сънуваш, примерно човек или случка, написваш го на едно листче и го сгъваш под възглавницата си. И двата пъти, в които съм го пробвала, действаше. А съм си заръчвала да сънувам нещо, което почти никога не сънувам.