Saturday, January 5, 2008

Нова година - снимки

Тази година всичко мина спокойно. Нямаше изцепки, нямаше изненади. Едвам издържах цяла вечер само Метър, може би съм вече стар. Успях горе долу да снимам зарята, но поради липсата ми на статив и нефелният ми фотоапарат не се получи много красиво.
Все пак ето две от тях.




На сутринта ходих да гледам "Станчинарите", това е нещо като Кукери, но мисля че има разлика. Ето една много хубава статия на Десислава Генкова - Elrisha за това какво точно представляват Станчинарите. То като гледам само снимките са нейни, а инфото е от книгата “Танцовият фолклор на Петрич” Автор: проф. Николай Цветков. Доста хора се събират на това представление, но тази година не беше много добро.



Успях да снимам и група Станчинари.



И вечерта като по поръчка заваля сняг. Първата снимка е в началото на валежа,а втората е само два часа след това.




За нещастие точно същата вечер бях на работа и трябваше през половин час да чистя сателитните чинии в тази снежна буря.

4 comments:

Vera said...

Напротив, много хубави са се получили снимките, на мен много ми харесаха. А как си направил снежинките да се открояват така на последните две снимки?

ratm said...

Не е било умишлено. Просто валеше много силно.

Вещица в чужбина said...

Виждам как ще ме запалиш по фотографията :)

ratm said...

Не може да си представиш каква зарибявка е. Сега започвам да събирам пари поне за полупрофесионален фотоапарат.