Friday, January 18, 2008

Спортен месец

Месец януари е един от любимите ми месеци за гледане на спорт.

По Евроспорт предават пряко Australian Open, който е любимият ми турнир по тенис на корт, предават съшо така и Snooker Masters, което също не е за изпускане, а когато приключи започва и African Cup. Общо взето от 24 часа в денонощието поне 20 има нещо интересно по Евроспорт. Като добавим и това че футболните първенства започнаха отново, имаме шанс въобще да не ставаме от леглото. Въпросът е дали може някой да издържи на толкова много спорт.

4 comments:

Vera said...

Убий ме, не мога да гледам спорт от леглото. Даже Ф1, когато е в Австралия и е от 5ч. сутринта, пак ставам и се обличам. Не за друго, ами когато гледам спорт, обикновено викам, обикалям нервно, ставам - сядам, големи емоции, голямо нещо. Абсурд да си лежа просто. Е, понякога не е чак толкова напрегнато, но тогава има риск да заспя, ако съм в леглото :)

ratm said...

Е то на снукъра няма толкова драма или поне нещата не стават толкова бързо та чак до викане да стигам.

Vera said...

Аз снощи гледах Лий и Фу и пак намерих за какво да викам (ама в смисъл възхитено, не да псувам), а може да се каже, че правилата ги разбирам едва на 30%. Явно просто ентусиазмът ми идва в повече. Така и не го догледах до края, кой спечели? Лий сигурно...

ratm said...

Дам, той спечели.
Може би просто като гледаш някой 5 часов трилър е доста трудно през цялото време да викаш.
Така е и с тениса.